6 Ekim 2012 Cumartesi

ben şarkımı söylerken istersen sesi açarsın...

Geçenlerde içimden tam da bunu geçirmiştim, biri bana bir mim yollasa da yapsam , bloga yazacak bahanem olsa demiştim :)

Kelebeğim duymuş sesimi, mimlemiş beni.

Sesinizin çok güzel olduğunu farzedin ve ideal sahne performansınızı tarif edin. (Hangi şarkıyı söylerdiniz, nasıl giyinirdiniz, size kimler yada hangi aksesuarlar eşlik ederdi?)

Gilda (Rita Hayworth)'nın o siyah elbisesini ve eldivenlerini giyer, sadece beni aydınlatan bir sahnede Elvis Presley'den It's Now or Never'ı söylerdim.



Özel bir gününüzde bir koro yada özel bir kişi sizin için süpriz bir parça hazırlamış. Parçanın özelliği sizi tarif etmesi. Hangi parça olurdu bu?

Kayahan - Bu Gece Sen Daha Güzelsin

Evet bu şarkı beni tarif ediyor, ayışığında saçlarım dalgalı denizler gibidir :))

İçinizde kalmış, söylenmemiş bir takım şeyler var. uygun şartların biraraya geldiğini hayal edin. O kişiye (yarım kalmış bir aşk, kırgın olduğunu bir dost vs.) duygularınızı anlatabileceğiniz bir fırsatınız var. Ona hangi şarkıyla duygularınızı anlatırdınız?

Böyle bir durumda kalmadım ama kalsaydım şarkım Gotye'den Somebody That I Used To Know olurdu herhalde. Şarkıyı da öyle içli söylüyorum ki duymayın gitsin :)

Sizi şu an okuyanlara göndermek istediğiniz parça?

Aslında iki parçam var.

Winterplay - Moon Over Bourbon Street 

ve

Simavi -  To The Ends Of The Earth

Çok seviyorum bu parçaları, siz de seversiniz belki ;)





6 yorum:

  1. ben de yapacağım bu mimi ama çok sıkı bir repertuar hazırlıyorum dinleyenlerime mahcup oolmak istememm :))))
    seçtiğin şarkıları dinleyeceğim birazdan şu tarkan bitsin de ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekliyoruz dj Seyhancim :) bi de Tarkan birmesin hiç :))

      Sil
  2. Ben hep seninle telapati kuruyorum ;))

    Bu gece değil sen hep güzelsin bebeğim ;)))

    YanıtlaSil
  3. Cok telepatigiz canım :) ve o senin güzelliğin bebeğim :*

    YanıtlaSil
  4. kayahan severim ben de ama bu şarkısını ilk defa duyuyorum :) utandım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Utanma canım bak şimdi öğrendin. Cıvıl cıvıl bir şarkı ve Kayahan sevmek icin bir neden daha ;)

      Sil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)