10 Mayıs 2013 Cuma

Ben evlendim :)

Evet sevgili blogcanlarım. Ben evlendim :) 

Haziranda dokuz sene olacak olan sevgililiğimiz 13 Nisan'da evliliğe dönüştü ve Ankara'da çok sıcak bir cumartesi gününde gelin oldum, hep istediğim gibi. Bütün hafta açmayan o yağmurlu hava o gün açtı ve ertesi gün kaldığı yerden devam etti. Dualarım kabul oldu diyelim. Kusursuz bir şey illa ki olmaz ama çok olumsuz bir şey yaşamadım. Umarım dileyen herkesin de hayalleri gerçek olur.  

Artık Ankara'da yaşıyorum. Yıllardır sevgilimden uzaktaydım, şimdi de ailemden uzaktayım. Hep bi yarısı eksik. Anneciğimi ve kardeşimi çok özlüyorum. Şimdi tek dileğim bu yarımın tamamlanması. Zaman neler neler yapar isteyince... 


Başka şehirde düğün yapmak zor gibi ama bildiğimiz bir şehir olduğundan ve kararlı alışverişler yaptığımızdan bizi çok fazla yormadı. Düğün hazırlıkları esnasında Ankara'ya 2 kere geldik. Birincisi düğün mekanını ayarlamak içindi, ikincisi ev, beyaz eşya ve perde gibi şeyleri halletmek içindi ki onların hepsini bir günde hallettik. Geriye kalan her şeyi Antalya'dan almıştım zaten. Üçüncüde de toparlandık, geldik ve düğüne hazırlandık. 


Gelelim detaylara;

Gelin çiçeğimi kendim yaptım. Bir gün önce Kızılay'daki gittiğim ilk çiçekçide buldum pembe şakayıklarımı. Aslında bulamam sanıyordum, beyaza da razıydım ama hayal bu, bir kere kurmuşum, her şey kendiliğinden pespembe oluverdi.
Çiçeği sarması, bağlaması, süslemesi biraz doğaçlama oldu. Eldeki malzemeleri değerlendirdim. 


Balonlar Bahçelievlerdeki Balonevi'nden. 

Çekim mekanı ODTÜ, 

Fotoğrafçımız ise Tara Arseven.

Ve tabi beni hiç yalnız bırakmayan kuzum Pofidik Şekerim vardı kiii, her yerde, her anımda yanımdaydı, hazırlıklarıma, mutluluklarıma ortak oldu. Yeri geldi beni kuaförün gazabından kurtardı :) Blogumun bana kazandırdığı güzel arkadaşıma ne kadar teşekkür etsem az kalır. 


Artık daha sık yazmayı düşünüyorum, gerçekten :) Evlendikten sonra bol bol vaktim olur o zaman yazarım dediğim çok şey oldu, şimdi onları ben bi hatırlayayım, bloguma kaldığım yerden devam edeyim. Özledim seni blog, eski capcanlı günlerini. 


Şimdi blogcum onlar ermiş muradına, darısı tüm sevenlerin başına (^_^*)



13 yorum:

  1. Çok tebrik ederim canım. Bir ömür boyu mutluluklar. Çok da güzel görünüyorsun. Fotoğraflarda şahane. Hep güzel günler görün dilerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel dileklerin için çok çok teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Maşallah canım 41 kere maşallah:)))

    Ne kadar geç oldu dimi özür dilerim:(

    Blog akışımda sorun var blog takibi yapamıyorum derken tonla iş girdi ben de bizim şeker ne zaman evlenecek diyordum:)

    Ayakkabının altında ismim vardır umarım:)

    Onca koşturmaya rağmen maşallah canım iyi gördüm seni.

    Çiçeklere çok sevindim benim de en sevdiğimdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aşkolsun canım ne özrü. Ben de yeni yazabildim zaten. İsmin olmaz mıı, ilk sen aklıma geldin yazdım tabiki ;) Koşturmacadan insan ne hale geliyor da o gün bi enerji patlaması oluyor hiç açlık hissedilmemesine rağmen. Çok teşekkür ederim, öperim :)

      Sil
    2. oğğğ çok sevindim sırası darısı benim başıma o halde:)

      Sil
  3. canımmmm.. ahh güzelimm. prensesimmmm...

    fotolar içimi ısıtıyor..
    çok mutlu ol inşallahh!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Seyhancım. Darısı tüm bekarlara, güzel düşes Seyhanımızaa :)

      Sil
  4. fotoğraflar çok güzel. şakayıka da bayılırım, harika! eline sağlık. tekrar mutluluklar dilerim Şeker Pembem :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çook çok teşekkür ederim Sibelcim :)

      Sil
  5. mutluluklar dilerim :)
    hikayemız oldukça benzer :) ben ankaradan istanbula geldim farkı bu:)
    eylülde bir sene olacak....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de size mutluluklar dilerim :) ve nice mutlu, saglikli huzurlu seneler dilerim :)

      Sil
  6. Tebrikler
    Hoşgeldin Gelin Hanım Ankara'ya
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederiim hosbuldum :) benden de sevgiler

      Sil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)