20 Mart 2014 Perşembe

Ekinoks...

Bu güzel bahar gününde bir bir ses vereyim dedim. Havalar uzun zamandır ısındı, pencereyi açınca tatlı bir hava çarpıyor insanın yüzüne artık ve kuş sesleri de cabası. Tam sevilmelik havalar. İçimde de çiçekler açıyor bahar gelince. Yarın ekinoks tabi yani gece gündüz eşit. Artık gündüzler uzamaya başladı ya değmeyin keyfime.

Bir de blog ben sana söylemedim ama bugün itibariyle 22 haftalık yani 5 aylık hamileyim ^^
Bu fotoğrafta 12 haftalık minnoş oğluşum. 

Biraz bulantılı, azıcık stresli bir 3 ay geçirdim ama geçti bitti ya çok şükür şimdi göbeğimin dışına taşan minik tekmelerini sevip en başta sağlıklıca gelsin diye dua ediyorum. Tabi güzel günler görsün, umut dolu aydınlık yarınları olsun diye de dua ediyorum. 

Bu arada boş durmuyorum tabi. Bir takım hazırlıklar yapıyorum.


En zevkli kısımlardan biri olan alışveriş kısmını neredeyse hallettik ufak tefek şeyler kaldı. Şimdilik kabataslak dolabına dizdik cicilerini ki ne var ne yok görebilelim. Bir tek yıkaması kaldı. 




Şimdi buralar çok maviş oldu değil mi :)

O zaman kendime diktiğim tavşiyi de göstereyim de azıcık pembelik gelsin.

Bu arada instagramda adım Pinkishko fotoğraflar oradan. Seni ihmal etmemin sebebini anladın değil mi. Yerin apayrı blogcum döner dolaşır yine gelirim ben sana. 
Mucx çok öptüm ^_^

8 yorum:

  1. Aman da aman kuzumun kuzusu olacak. Hayırlısıyla sağlıklı bebişimizi kucaklarız inşallah..Çok tatlı oldu her şeyi çokkk.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. annecim beniiiim, amin. öperim çok :)

      Sil
  2. zevkle her kanaldan takip ediyoruz :D
    ayrıca o bayan tildayı nasıl güzel dikmişsin ya bravo!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Seyhancıım :) valla aklıma birşey koymayayım uğraşıp didinip yapıyorum.

      Sil
  3. Şimdi instgramda ekleyince koşup bloga geldim ne de güzel bir gelişme olmuş hayatınızda:) Kutlarım sağlıklı,mutlu bir hamilelik ve bebiş dilerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldiin bloguma ve güzel dileklerin için çok teşekkür ederiim. ben de senin instagramında yoga fotoğrafı görünce uzun zamandır yapmak istediğim bi hamile yogasını yapıyordum ki senden yorum gelmiş :)

      Sil
  4. Allah tamamına erdirsin ,izleyicinizim banada beklerim sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Blogunuzu çok beğendim sizi takibe aldım :)
    Bende bloguma beklerim
    Sevgiler,
    http://hayatimakyajla.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)