8 Eylül 2014 Pazartesi

Huzur, dinginlik, sonbahar...

Eylül geldi ya hava bir güzel serinledi ki sanki yaz insanı degilmişim gibi bir sevinç var içimde ve ilk defa kendimi sonbahara yakın hissediyorum. Tamam severdim sonbaharı, dökülen yaprakları filan ama bu sene yaz bitsin sonbahar gelsin istedim işte. Sıcak, hamilelik, lohusalık, emzirirken kan ter içinde kalmalar, batı cephe bir ev, tatile gidememe, ayağını suya sokamama gibi sebeplerden ötürü olsa gerek...

Cumartesi akşamı yağan yağmurla beraber Ankara'ya en çok yakıştırdığım mevsim geldi, hoşgeldi. Bizim oğlan böylece hastaneden çıktığından beri ilk defa çıtçıtlı kısa kollulardan baska birsey giymiş oldu. Böyle de bi sey var, özene bezene alınan kıyafetleri giydirdikçe bi mutlu oluyor insan ^.^ 

Ankara malum avmlerden geçilmiyor. Ben de bir Antalyalı olarak tarihi bir park, örenyeri, deniz kıyısı arıyorum Çınar'ı gezdirmek için. İhtiyaç harici avmlere sokmak istemiyoruz doğal olarak. Hamileyken gittiğimiz Seğmenler parkı sonbaharda, sabahtan daha kimseler gelmeden çok güzel bir alternatif oldu. Çınar kucağımda uyudu, sevgilim kuşlara simit attı, kargalar, güvercinler, saksağanlar etrafımızda koşturdu durdu, bir köpekcik hiç istifini bozmadan ağacın altında uyudu, biz yağmur sonrası tertemiz havayı icimize çektik, yağmur suyu birikintisinde banyo yapan kuşları seyrettik, düğün fotografları çekilen çifti izleyip bir buçuk sene öncesine gittik. Bir huzur bir dinginlik vardı işte, özlemişim. Ressam olsam resim yapardım, yazar olsam ne güzel hikayeler yazardım o huzurla... Ama ben geldim buraya yazıyorum, çiziyorum, bir gün dönüp okuyup yine aynı hisleri içimde hissedebilmek için. 

Çınar 48 günlük

Şimdi Çınar kundağında mışıl mışıl uyuyor, yine yağmur yağıyor. Hava serinleyince ilk defa kundaklayabildim oğluşumu. O da kendini anne karnında güvende gibi, açık havada bol oksijen alırkenki gibi hissetmekten öyle huzurlu olmuş olacak ki yatağa yattığı gibi uykuya daldı, ben de bütün işlerimi çabucak hallettim, şimdi ikinci tur uykusunda da kitabımı okurken uyuyaklıveririm. Bundan sonra kundak forever!


6 yorum:

  1. ah maşallah yavrum sana :) çok tatlı çook...

    YanıtlaSil
  2. cinar oglun seni nasil da daha guzel bir insan yapmis, koklarim onu enseden ^.^

    YanıtlaSil
  3. ayy bi de benden sana 10 aylik kisce annesi tavsiyesi, neden bahsedersen bahset ama konu komsuya uykudan bahsetme, hatta sen bile sesli dusunme, cok fena ters kose yapiyorlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hhehe bugün bana yaptığı gibi yani ;) bir daha bahsetmeyeceğim

      Sil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)