12 Ağustos 2015 Çarşamba

Çınar'ın doğumgünü...

Şu turuncu kalem işaretine tıkladım da kalbim pır pır, adeta kelebek gibi çarptı ya, hislerimi bir tek eski blogcular anlar :)

Hiç ara vermeden, instagram'ın, whatsapp'ın tuzağına düşmeden yazan, takip eden arkadaşlarıma hayranım gerçekten. İnsan burayı harika arkadaşlar edinmesini sağlamışken neden bırakır ki. Ah benim üşengeç, kolaycı kendim ah...

Neyse güzel güzel dönelim üzmeyelim kendimizi, kalbimiz yine pır pır etsin her güzel yorumda :)

En son yazdığımda Çınar 2 aylıkmış, şimdi oldu 12,5 aylık.

22 Temmuz doğumgünüydü, ben de çok sevdiğim Peter Rabbit temasında bir doğumgünü hazırladım tavşanıma. İlk doğumgünleri annelerin aslında ;)

Pinterest sağolsun hiç yormadan, aksine her fikirde heyecanlandırarak gezdirdi beni sayfalarında. Şimdi seneye ne yapacağımı düşünmeye başladım, çok zevkli bu işler.
Havuca benzeyen çatal, bıçaklar,
Tavşana benzeyen bardaklar, kurabiyeler,
 Bizzat havuçlu toplar,
 Çilekli naked cake,
 Ve daha neler neler...

Bu yaş da bitti, minik tavşanım büyüdü, kendi başına uzun yollara cesaret edemese de yürümeye bile başladı. Bizi her gün şaşırtmaya devam ediyor. 

Sağlıklı yılları olsun Çınarcığımın, iyi ki doğurmuşum ^^



3 yorum:

  1. Tatlı oğluşunu bekleme heyecanın dün gibi. Allah sağlıklı ömürler versin. Resimlerini her gördüğümde Çınarı yemek istiyorum :) Güzel bir ömrü olsun inşallah.

    YanıtlaSil
  2. vay canınaaa..
    pinky olmuş bluei :P
    yazmıyosunuz yazmıyosunuz sonra gğncellenince kaçırıyoruz böyle.
    çok güzel olmuş her şey ellerine sağlık.
    dediğin gibi ilk doğum günü annelerin ^^

    YanıtlaSil
  3. ne güzel olmuş herşey bu arada bloğunuzu takipdeyim bana da bekliyorum,sevgiler :)

    YanıtlaSil

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)