25 Ocak 2016 Pazartesi

2016'nın ilk yazısı...

Yıl oldu 2016, nerdeeen nereye.

2008'in sonunda açıp aktif olarak 2009'un ortasında yazmaya başladığım blogum benim gel bi sarılayım sana kocaman oldun sen yaa. 

Ben de kocaman oldum 5 ay sonra 30 olacağım kısmetse.

Napalım işte iyilik güzellik, çocuk büyütmece, ev toparlamaca, yemek yapmaca hayat koşa koşa gidiyor hızla, tutamıyorum zamanı.

Çınar iyi, Çınar koşuyor, büyüyor, 1,5 yaşında oldu üç gün önce. Artık yiyor içiyor biraz da olsa. Sanki ek gıdaya yeni başlamış gibi hissediyorum bazen. Hala sabah, akşam, gece emiyor tam bir bağımlı. Beşiğini artık sevmiyor bizimle uyumak istiyor malesef. Onunla beraber yatmak çok güzel fakat bir o kadar da tedirgin edici beraber yatmak. Ama annelik hep bir şeylerden tedirgin olma hali değil mi zaten. Yok aslında çok da pimpirikli bi anne değilim. Zarar verecek şeyleri engelleyip çocuğu sürekli orasından burasından çekiştirmeden rahat yetiştirmeye çalışıyorum. Düşünce kendi kalkıyor, eline birşey bulaşınca dudaklarını ciddiyetle büzüp, gözlerini kısıp inceliyor, bir yeri acıdıysa uzatıp öptürüyor, içimi eritiyor. 

Ocak 2015

Ocak 2016

Öyle işte. Tam zamanlı anne olmak çok güzel birşey tüm yorgunluğuma rağmen. Şimdi öğle uykusunda, ben de haşlayacağım sebzelerini ocağa koyup bilgisayara oturdum bir baktım yazmaya başlamışım. Sebzeleri köftesine koyacağım bu arada çünkü en itiraz etmeden yediği şey köfte. Sulu, mama gibi yemekleri hiç sevmedi, yemedi, yediyse de 7. ayda bir kaç kere yedi ve kaşıktan tiksindi malesef. Hiç zorlamadım emdiği için. Doktora son kontrolünde sordum o da normal dedi, çocuklar kendi kendine yiyebilceği şekildeki gıdaları yemeyi sever dedi. Biz de onun keyif alacağı şekilde vermeye çalışıyoruz. Çorbayı bardaktan, yoğurdu yine bardaktan ayran şeklinde seviyor. yani ortası yok ya katı ya sıvı seviyor çocuk. Bizim gibi olanlar illaki vardır, kendi kendilerine keşfetmedilerse birilerine örnek oluruz belki kimbilir. İllaki yemek yemeyi de uykuyu da öğrenecekler. 30 yaşına gelip öğrenmeyen var mı allah aşkına. Akışına bırakınca hayat daha güzel ^_^ ama yine de güzel anlarda çok hızlı akmasa iyi olur.

Sevgiyle kalın...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)