11 Mayıs 2016 Çarşamba

Çınar'ın Kitaplığı -1-

Uzun zamandır aklımda bunu yapmak ama bir türlü fırsatım olmuyor. Evdeki kitap sayıları artmaya başladıkça da fotoğrafları yüklemeyi gözümde büyütmeye başladım. Ama bir yerden de başlamak lazım.

Kitap alışverişi kadar beni heyecanlandıran çok az şey var. Konu bir de çocuk kitapları olunca kendimden geçiyorum, kitaplara bakarken, internette araştırırken zamanı unutuyorum. İnternetten alışveriş yapmak hem daha kolay mağazalarda çocuk kitaplarının devamı olmuyor genelde, hem de daha ekonomik. 

Hangi siteden alışveriş yapmayı tercih ediyorsun derseniz babil.com derim. İdefix ve D&R artık aynı şirketinmiş sanırım. D&R'dan aldığım kitabın stoğunun olmadığını siparişten 15 gün sonra öğrenip 1 ay iade için hiçbir konuda bilgilendirilme yapılmayıp, kendim defalarca arayıp takip etmek zorunda kalınca(iban numarasının bile hatalı olduğunu söylemek için aramıyorlar siz düşünün) ve ödemeyi İdefix adına alınca anladım. Bir daha çok zorda kalmazsam tercih etmeyi düşünmüyorum. 

Bir de son 5 seferdir kargo sıkıntısına çözüm olan >Bukoli var ki on numara beş yıldız bi sistem. Kargocu ne zaman gelecek diye hapsolmak yok, çocuğu uyandıracak derdi yok mis gibi gidip petshoptan alıyorum :)

Hadi ilk kitabımızla Çınar'ın kitaplığını görmeye başlayalım.

Tavşan Peter'in Bütün Maceraları kitabını hamileyken almıştım. Şimdi aldığım İş Kültür Yayınların'ın internet sitesinde tükendiğini görüyorum ama illa ki bir yerlerde vardır diye düşünüyorum. İçinde 4 ayrı orjinal resimleri ve hikayesiyle Peter masalı var.



Tavşan Peter Sürprizli Şekiller, Büyüklükler ve Temel Kavramlar kitabını da diğer Peter'le beraber aldım. Linkteki yayıncı sitesinde tükenmiş. Almak isteyenler aramaya inansın ;) Kitabın adından da anlaşılacağı gibi şekiller ve temel kavramları öğreten kulakçıklı bir kitap. Meraklı eller kulakçıkları yırtması diye çaba sarfediyorum birazcık ama güzel.



Kitabın adı Wheelie Puppy. 8 kalın karton sayfasında 8 ayrı oyuncak hayvan fotoğrafı ve ingilizce çıkardıkları sesler var. Bu tekerlekli sevimli kitabı geçen sene bir kriz anında aldık :) Remzi Kitabevi'nde kitaplara dalmıştım ama tabi ki dalmak öyle kolay değildi. Arabalı bir kitap çok ilgi çekiciydi ayrıca sol üst köşesinden de anlaşılacağı üzere çok güzel diş kaşıyordu. 



Küçük kitaplığımızın devamı yine Çınar'ın mışıl mışıl uyuduğu bir öğle uykusunda yazılmaya devam edecek, bekleyin :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)