15 Haziran 2016 Çarşamba

Çınar'ın Kitaplığı-2-

Hadi devam edelim aylar geçmeden :) Yaptığım alışverişlerin sırasına göre devam ediyorum.
Sıradaki kitap Net Yayınları'ndan Seni Çok Seviyorum Fil ile Fare
Bu kitabı okumayı çok seviyorum. Çınar da çok seviyor özellikle banyo yapıp, top oynayıp, uyudukları kısmı :) Puf puf kapağı, kalın kartondan sayfaları olması sebebiyle de dayanıklı, kendi başına sayfaları çevirebilmesine imkan veren bir kitap. Diğer hikayeleri de çok güzel görünüyor ama şimdilik kitabımız çok.



Yine Net Yayınları'ndan İlk Sözcük Kitabım'sa tam bir fihrist. İçinde hayvanlar, duygular, uzuvlar, yiyecekler, sayılar, renkler, nesneler, meyveler, temalar var. Bu kitabı bir D&R ziyaretimizde kitap sayesinde yemek yedirmeyi başardığımızda almıştık :) Arabalara, uçaklara bakarken yemeğini yemiş ve çok mutlu olmuştuk. Hala en çok taşıtlar sayfasını seviyor Çınar. Bizim en sevmediğimiz sayfaysa yiyecekler sayfası çünkü neden bilmiyorum cips, çikolata gibi çoğu ebeveynin çok da tasvip etmediği yiyecekleri de eklemişler.



Sevgili Battaniyem ciltli, içinde battaniyeden ayrılmama, uyumak istememe, yemek seçme gibi çocuk hallerine çözüm olabilecek 10 tane sıcacık hikaye bulunan, 288 sayfa bir kitap. Çizimleri de çok güzel. Okumak için Çınar'ın biraz daha büyümesini, 2 yaşını geçmesini bekliyorum.





İyi Kalpli Küçük Tavşan Yapı Kredi Yayınları'ndan bir kitap.
Kuzenimin kızının doğum gününde bize hediye edildi. Kötü kalpli kurdun eline düşen tavşanların kaçış hikayesi anlatılıyor. 



 Çınar uyandı. Bir sonraki alışverişimin kitaplarında görüşmek üzere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

susma! konuş hadi anlat şeker insan :)